viernes, 12 de octubre de 2012

la lley y les TIC a les aules

Dimarts parlarem a classe  de si es suficient el que diu la normativa sobre les TIC i si es compleix.
penso que  per res es copleix o no amb èxit, es a dir  si que s'han dut a terme alguns "intents" de portar les tecnologies a les aules, com per exemple, els portatils per tots els infants de 5é, o les pissares digitals, però en molts casos sabem de bona ma que moltes escoles quasi no els utilizen o inclús tenen les pissares difitals encara per estrenar...


penso que la normativa no es sufiient  però el poc que hi ha tampoc es compleix en totalitat, així doncs més valdria començar per aquí, i sobre tot no sols en introduirles sinó en saberles utilitzar... antes de introduir qualsevol canvi tot el profesorat hauria de saber de que va aquesta canvi al 100%!


pegant una ullada per la xarxa he trobat aquest atricle de que catalunya va suspendre al 2008 l'aplicació de les TIC a le aules dels centres escolars, es definitiva es una realitat.



L’estudi conclou que encara que la majoria dels centres educatius catalans disposen d’un bon equipament d’ordinadors i d’accés a internet, la majoria de professors no fan servir aquestes eines en les seves classes. Ara bé, els percentatges varien segons la titularitat dels instituts. Els professors de matemàtiques dels centres concertats utilitzen més les TIC (39,6%) com a eina pedagògica que en els centres públics (37,3%), segons els 356 centres catalans consultats. Només un 60% del professorat dels centres concertats declara fer servir les TIC en les classes, una dada que descendeix al 52,7% en el cas de l’escola pública.



http://www.edu21.cat/ca/continguts/193

No hay comentarios:

Publicar un comentario