viernes, 26 de octubre de 2012

GIMP i Audacity

Aquets dos son dos nous programes que hem utilitzat a les darreres classes pràctiques, ambdós trobo que son molt profitosos per generar material espectacular, és a dir, una eina complementaria per la nostra feina espectacular, però en el meu estic molt més contenta amb el segon.. ja que el primer programa he intentat instal·lar-lo i no he pogut cosa que ha fet que no hagi pogut acabar de treballar amb la fotografia que va quedar com veis... a  més a més l’ordinador es penjà a la meitat de la sessió i  la meva companya i jo haguérem de córrer i fer-ho “ malament” però aconseguir arribar al mateix punt on ens havíem quedat i fer-ho coincidir amb la explicació del moment. El cas del audacity fou molt diferent a més a més el he pogut instal·lar en el meu macbook, que porto a classe i ara tinc la feina que férem a casa meva  i puc anar descobrint coses noves i comprovar que vaig aprendre les que ens varen explicar. A més a més crec que per l’assignatura de projectes artrítics ens vendrà beníssim.

No hay comentarios:

Publicar un comentario